25 Ocak 2017 Çarşamba

KAPATICILARIM...

Herkese merhaba!
Kapatıcılar benim hayatımın en önemli parçalarından onlar olmadan kapıdan adım atamaz durumdayım bile denebilir.
Evde olsam bile rimelim ve kapatıcım olmazsa olmazımdır. 
Gözlerimiz birçok şeyi ifade eder güzelliğin tam o noktada başladığına inanırım. 
Bu yüzden bu  güzelliğin evde de koruması gerektiğine inanıyorum.
Şuan elimde olmayan çoğu kapatıcıyı denedim
Esmer olmanın en büyük sorunlarından biride kapanmayan göz altı morlukları sanırım
Şuan elimde olan 4 kapatıcıyı tanıtacağım beğenip beğenmediğim yönlerden bahsedeceğim


 MAYBELLİNE AFFINITONE 01 NUDE:
Beğenmediğim kapatıcılardan , 6 ay boyunca her şekilde kullanmayı denediğim kapatıcıdır. Sünger yardımıyla, elimle, iki üç kat ..vb hiç biri sonuç vermedi.Mor olan göz altları için kesinlikle uygun olmayan ince yapıda morluklar,sivilce,lekeler kapatmak için çok düşük özelliğe sahip bir kapatıcı
Sert bir plastik tüpün içinde, kapatıcının ucunda süngerli bir aplikatör mevcuttur. bu tarz süngerli ürünler direk olarak ıltıhaplı yada sivilceli bölgeye uygulanmamalıdır. iltihap süngere geçtiği zaman suratınızda sivilce oranını kullandığınız süre içinde arttırır. 


 LOREAL PARİS PERFECT MATCH:
En sevdiğim kapatıcım. Bu zamana kadar kullandığım en iyisidir kendisi
aplikatör yönünden maybelline benziyor. İndirimde iki üç tane hiç düşünmeden aldığım ürün anlayamadığım şekilde hızlı bitiyor sadece
Sarı alt tonlu bir ürün ben genellik nemli sünger yardımıyla uygulamayı seçiyorum.
Yapısı ince, kapatıcılığı bence gayet yüksek göz altı morluklarımı en iyi şekilde kapatıyor. 
Göz altı çizgilerine dolmadığını söyleyemem ama zaten dolmayan bir ürünle tanışmadım henüz 
en düşük seviyede dolma yaptığını düşünüyorum.
Aydınlatma işlevini en iyi şekilde yerine getiren bir ürün. kuru göz altı olanların önceden nemlendirmelerini öneririm.
Normal fiyatı 36 ,40tl arası indirimde watsons 20tl kadar düşüş oluyor. İndirim zamanlarında şans verebiliceğiniz bir ürün.
MAYBELLİNE INSTANT ANTİ-AGE LIGHT 
Türkiye'ye gelmesini büyük bir heyecan içinde beklediğim üründü 
Tanıştıktan sonra bu kadar övülen anlatılan ürünün tam bir fiyasko olduğunu fark ettim.
İçerisinde goji berry ve haloxyl içerir.
Ürün yaşlanma karşıtı, ince yapıda,yüksek kapatıcı,göz altlarını sileceğini vaat ediyor.
Ben buna kesinlikle katılmıyorum mor olan göz altlarımı daha belirgin hale getirip kötü bir görüntü oluşturdu.
Kapatıcılığı yok denecek kadar az seviyede, yarım saati bırakın iki üç dk da kayboluyor kullandığım en saçma kapatıcı diyebilirim.
göz altına aşırı dolma yapıyor kendince yeni çizgiler oluşturuyor, göz altı torbası yapıyor. 
fiyatı 30tl olarak hatırlıyorum. İndirimlerde 23 , 15 tl arasında düşebiliyor.
Tekrar almayı düşünmediğim bir ürün.
RIMMEL LASTING FINISH 020
Arkadaşımın önerisi ile aldığım uygun fiyatlı bir ürün.
Kullandığım en yoğun kapatıcıdır. 
Buna rağmen beğenmediklerim arasında
göz altlarına aşırı bir dolma yapıp göz altı morluğunu  kapatmak yerine daha da ortaya çıkaran bir ürün.
Likit kapatıcımla ve sünger yardımıyla uyguluyorum ona rağmen göz altına dolma yapıyor.
Islak bir yapısı var göz altım aşırı derece nemli yapış yapış kalıyor ilerleyen saatlerde hiç hoş bir görüntü oluşturmuyor.
Tekrar almıcağım ürünlerden biri daha 
Umarım yardımcı olabilmişimdir.




13 yorum:

  1. Sevgili yaprak hanım tespitlerinizi çok yerinde ve doğru buldum bende görüşlerinize aynen katılıyorum merakla yapacağınız Yeni paylaşımları bekliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Canım arkadaşım öncelikle hayırlı olsun �� emegine sağlık diger yazılarını merakla bekliyorum. Rimmel'in ürününu bende almayı düşünmüştüm ama su an dogru bilgiye sahip oldum. Teşekkürler bitanem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canim arkadasım cok sevindim elimden geldiğince yardımcı olmaya çalıştım olduysam ne mutlu bana🙏💕

      Sil
  3. Detaylı bir açıklama olmuş,teşekkürler yaprak hanım.

    YanıtlaSil
  4. Canım arkadaşım açıklamaların ile bundan sonra bende tedbirli olup önerdiğin ürünleri deneyip kullanacağım, paylaşımlarının devamını merakla bekliyorum👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım arkadaşım boyle düşünmene cok sevindim elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışacağım 🙏💕

      Sil
  5. Hayırlı olsun aşkitom açıklamalarında çok bilgi verici teşekkür ederiz❤️

    YanıtlaSil
  6. Merhaba yaprak hanım makyaj konusunda pek bilgili değilimdir fakat sizin önerileriniz ve tavsiyelerinizi okuyunca kendim için yararlı buldum teşekkür ederim bilgilendirmeleriniz için��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim yardımım dokunduysa İrem Hanım 🙏

      Sil
  7. Paylasimlarina kesinlikle katiliyorum ablacigim devamini bekliyoruz ��

    YanıtlaSil