27 Şubat 2017 Pazartesi

FLORMAR CAMUOUFLAGE PALETTA CONCEALER

  FLORMAR  CAMUOUFLAGE  PALETTA  CONCEALER

MERHABA!
Uzun zamandır yazmak isteyip bir türlü yazamadığım ertelediğim yazıyı sonunda yazıyorum.
Kamuflaj  paletlerini uzun zamandır merak ediyordum bir çok bloggerın övmesiyle bende flormarın paletini denemek istedim.
Bu yazımda size begendiğim bi ürünü yazmak isterdim, o kadar merakla aldığım bir ürünü başarısız bulmak benide üzdü.
Aynı zamanda Make up for Ever'ın kamuflaj paletine muadil gösterilen bir ürün kendisi
piyasa da bir çok kamuflaj paletı mevcut yanı CC color corrector kremleri diyebiliriz.
Hepsini denemeden tek bir markanın ürünüyle karar vermek doğru olmaz o yuzden her markanın kamuflaj paletını denemek lazım.
Aslında flormar benim ojeler haricinde beğendiğim bir marka değil, bu kadar çok abartılınca bende merakla denemek istedim ama her zaman ki gibi bu ürününü de beğenmedim.





Yapıları ince ve kremsi birazda yaglı gibi bir yapıya sahipler.
Yanında çokta işe yaramayan bir aplikatör fırça mevcut bununla uygulamanız zor oluyor en mantıklısı ellinizle uygulamak el ısınızlada daha iyi olduğunu düşünüyorum.

Palet 5 renk kapatıcıdan oluşmakta:

BEYAZ - İNCİ : Krem formda hafıf simli bir aydınlatıcı

SOMON: Yeşil-mor arası göz çevresi problemlerinde kullanılıyor.

PEMBE: Koyu renkli göz halkaları için kullanılıyor.

YEŞİL: Kızarıklar için kullanılıyor.

MOR: Solgun ve cansız görünen, sarımsı bölgeleri canlı göstermek için kullanılıyor.

Paletin arkasında renklerin açıklamalarını bulabilirsiniz.

Benim en büyük sorunum göz altlarım mordan kahveye dönük,  bir etkisini görmedim daha da koyu gösterdi sanki göz altlarımı.
Ayrıca göz altıma dolma yaptı.
Sivilce ve kızarıklar içinde denedim ama beklediğim etkiyi kesinlikle göremedim benim cildim karma yağlı  ürün sadece kremsi yapısı olarak güzel onun harici bir daha asla almayacağım bir ürün.
Aydınlatıcısı uygulama acısından kolay ama ben daha hafif ürünleri seviyorum 'ben burdayım' demesi pek hoş durduğunu düşünmüyorum
çok fazla beyazlık ve simden dolayı görmemeniz imkansız.

FİYAT: 28 TL.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder