3 Mart 2017 Cuma

SHOWSTOPPER GLOSS & LIPGLOSS

    SHOWSTOPPER GLOSS & LIPGLOSS

HERKESE MERHABA !

Bu benim ilk h&m kozmetik alışverişim uzun süre bu markanın makyaj ürünlerini denemek için kararsız kaldım.

Bu hafta alışverişimde h&m ugradım iki gloss birde mat baz aldım ilerleyen zamanlarda onunla ilgilide yazımı paylaşıcam sizlerle



Evet iki tonda birbirine çok yakın ama renklerine bayıldımm

Genel olarak ikisi arasında en belirgin fark showstopper daha koyu olması lip gloss beyaza yakın bir tonda 

Gloss çok sevdiğim söylenemez   ama bu iki tonu çok sevdim. 



  •  Rujlara ışıltı katıyor
  • fırçasıyla uygulama kolaylaşıyor
  • sürümü kolay






LIPGLOSS : 3.99 TL  FUTURISTIC PURPLE

SHOWSTOPPER : 14.99 TL  STUDIO 54

Kalıcılıkları çok düşük derece bir saat olmadan rengini kaybetmeye başlıyor. 
Benim için en kötü özelliği her lıpgloss gibi yapışkan olması onun dışında rujlarda duruşunu beğendim her ikisininde 
fiyatları açısından gayet başarılı ürünler 



Tek başlarına değilde nude tonlarda rujlarla yada mat rujlarla daha güzel durucağını düşüyorum. Tabiki yaz için daha uygunlar 
Canlı bir görünüm katıyorlar.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder